תדיראן מרחיבה את שעות פעילות המוקד ומתגברת את מערך הטכנאים עד לשעה 22:00

נורית אפפלבוים No Comments on תדיראן מרחיבה את שעות פעילות המוקד ומתגברת את מערך הטכנאים עד לשעה 22:00

שעות פעילות מוקד השירות של תדיראן עבור הקהל המקצועי של טכנאים ונותני שירות, יוארכו ויפעלו עד השעה 22:00 במקום מענה שניתן עד השעה 16:00 טרום הקיץ והשרב; במקביל נערכה תדיראן עם הרחבת ערוצי הפנייה הדיגיטליים הזמינים ללקוחות מסביב לשעון לפתרון תקלות מרחוק ותיאום שירות במידת הצורך

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משבר האקלים העולמי שמביא איתו גלי חום קיצוניים לא מאפשר לנו לעבור יום אחד ללא מזגן. מטבע הדברים, עומסי החום מורגשים גם בישראל וגורמים לישראלים רבים להדליק את המזגן בביתם ללא הפסקה ויש כאלו שאף ישנים עם מזגן דלוק. על מנת לתת מענה כמה שיותר מקיף ללקוחותיה ולטכנאים, חברת תדיראן מתגברת את מוקד השירות הלקוחות לכ-100 נציגים ומרחיבה את שעות המענה לקהל המקצועי עד לשעה 22:00 בערב במטרה להעניק מענה מהיר ויעיל בימים רצופים של עומס חום קיצוני.

על מנת שתוכל לתת מענה למספר כמה שיותר גדול של לקוחות, תדיראן מרחיבה ומתגברת גם את המערך הטכני בפריסה ארצית לטיפול בתקלות משביתות תוך יום.

מהנתונים של חברת תדיראן, החל מתחילתו של גל השרב הנוכחי מתקבלות למעלה מ-4,000 פניות בכל יום למוקד שירות הלקוחות בתדיראן כאשר כולן קיבלו מענה ראשוני כבר באותו היום. במקביל, כל יום מערך הטכנאים של תדיראן מגיע לכ-900 בתים בממוצע כאשר כ- 92% מהתקלות נפתרות במעמד הביקור הראשון של הטכנאי.

יגאל עמר, סמנכ"ל שירות בתדיראן: "בשנים האחרונות הציפייה לשירות ברמה הגבוהה ביותר הפכה לקריטית. בימים מאוד חמים, הדורשים הפעלה רציפה של המזגן, הציפייה של הלקוחות היא לקבל מענה מיידי שיפתור להם את התקלה במזגן. אנו מודעים לחשיבות של המזגן בימי השרב ופועלים מתוך אחריות לטכנאים שלנו וללקוחותינו. לכן, על מנת שנוכל לתת להם מענה מהיר ונגיש בימים בהם יש עומס חום, החלטנו לתגבר את מערך שירות הלקוחות ומערך הטכנאים כדי להגדיל את כמות הפניות בהן נוכל לטפל מדי יום ובכך לפתור ללקוחותינו את התקלות בזמן הקצר ביותר".



0 תגובות